Kızlar 37.haftadayım yarın catı muayenem var muhtemelen strese baglı dıs hemoroidim olustu 3gün oldu hafif hafif acısı var karbonatlı su fln sürüyorum yarın doktordan ilac istiycem bu sekilde olupta normal dogum yapan oldu mu? Başıma bi bu gelmemisti bunuda gördüm 🤦🏻♀️