Duygu3437 sizi en iyi ben anlarım sanırım yıllardır hatta çocukluğumdan beri bu dertten muzdaribim😔 geçmiyor ne yazık ki ne zaman geçti desem ohh çeksem bidaha başlıyor. Hamile değilken doktor antibiyotik veriyordu o rahatlatoyordu. Hamile olduğumdan beri daha da azdı sanki çoğaldı. Bundan bir kaç hafta önce çok rahattım herhalde geçti dedim ancak şurda 1haftadır geceleri benide uyutmuyor miğdemi bulandırıyor birde. Ben sirekli su çekiyorum günde bir defa bazen burnumdan o rahatlatıyor. Ancak bunu yaptığımı doktora sormadım. Doktoruma geniz akıntımın olduğunu söylediğimde ilerlemeden kbb’ye görünmemi söyledi ama bende oraya korona olanlarda gittiği için korkuma gitmedim. Valla bir çözüm bulursanız bende öğrenmek istiyorum senelerdir bıktım artık😔