Polikistik overe rağmen sadece ilac tedavisiyle hamile kalmıştım. Belki bir umut olur sizlere hikayem♥️
1 bucuk yıllık bol ilaçlı sporlu ve rahim filimli bekleyişin ardından karantina bebesi oğlumun haberini almıştım. O kadar bekledim ki yolunu bekleyenler bilir sadece.
11.01.2021- 19:49 da dünyaya geldi yavrum♥️
Hastaneye rutin kontrol icin gelmiştik kendi doktorum bile yoktu bu gün nstde sancilarim cıktı 3cm açılma var dedi doktor yatisimi yaptılar açılmanın artmasını bekledik bu sürede sürekli kontrol edildiği icin hayli zorlandim ve kanama oldu doktorlar normal dedi muayene edildiği icin. Bebek iri ve boyun 150 olduğu için normal doğum yapamazsin yapsan bile riskleri cok fazla omuzu takilabilir sakat kalabilir dediler korktum tabi o sırada normal istiyorum diye ısrar edecek değilim bebegim icin hangisi sağlıklıysa onu yapalım dedim. Yine de bekleyelim acilmani dediler suni sanci verdiler 7 saat boyunca sanci cektim ama zerre açılma olmadi 4 cme kadar açıldı en son dediler ki sezaryene alıyoruz seni. Hazırladılar ilk dogumum ilk bebeğim ağlayarak gittim ameliyathaneye öyle baglama falan olmadı spinal yapılırken biraz zorlandim sadece omurgamda yamukluk varmis neredeyse 5. Denemede uyuşturabildiler. Sonrasi zaten ruya gibi hafif cekistirme hissediyosun arada bulantı sonra minnosumun aglama sesi 😍 Hemen giydirdiler bana dogru yasladilar öptüm öptüm doyamadım😂 O da bana doyamamis olacak ki hic Kucagimdan inmedi aldiklari an ağlıyordu çığlık kıyamet 4 hemşire susturamadı 😂 Sütüm hafif hafif geliyordu ama yine de her iki memeyi de verdim hemsire gelmese tutmazdi diye beni rahatlattı. Şimdi ağrılı bi surecteyim ilk gece olmasinin verdigi agirlik da var karnim birden bombos kaldi tuhaf hissediyorum😂 Rabbim herkese acısız doğum yapmayi nasip etsin hem suni sancinin acisini hem sezaryenin acısını çekmiş biri olarak 😂 Hic bir doğum şeklini sakın küçümsemeyin hic biri kolay değil ♥️
Rabbim dileyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin gün sayan güzel arkadaşlarım Rabbim kolaylıkla kucağınıza almayı nasip etsin ♥️
Bize de nasip oldu yazmak💙 Hoşgeldin Zafer Alp’im 💙👶🏻
Hic de iri değildi ayrıca minnoş 3375 gramlık bebiş cıktı boşuna korkuttular beni😂