Btm571 nst de sancı cıkmadı canım açılmaya bakılmadı benm hiç daha doktora söyledim kasıklarımda ağrı var normal az kaldı dedi sadece yatarken geçiyor ayağa kalkınca tekrar başlıyo ağrı bacak içlerime doğru bebek kanala girdide acaba biz onun agrısınımı cekiyoruz seninde günün az kalmış hersey normal yürüyüş yap düzenli kolay doğurursun dedi sadece doktorum idrar yollarında falan birsey olsa yanma vs olur heralde veya yatınca gecmez gene agrır heralde oda hiç basıma gelmedi bilmiyorum bi ara ondan şüphelendim doğum yaklastı ağrıları bunlar canım sancı ya dönerse doğurcaz inşallah