Selverakca Sabah 6 da doğuma gidiyorum dualarınızı bekliyorum hanımlar 3. Çocuğum ama hepsinin heyecanı ayrı oluyormuş 2 paşa dan sonra 1 prenses geliyo sağlıkla inşallah😍
ebrureyhan Selverakca kaç yaşındalar bende üçüncüye hamileyim 33 haftalık öok üzüldüm kaza ile oldu ilk aylar hep ağladım çünkü diyerleri çok küçük
Selverakca Büyük oğlum 11 küçüğü 6 sadece bizim istememize olmuyo rabbim nasip edicek önce demek ki nasip öyleymiş diye düşün canları sağ olsun hayırlı evlat olsunlar hepimizin ki inşallah
Zeyzey1616 Selverakca mahşallah allh yardımcınız olsun canm darısı benim ve tüm Hamiş annelerimizin başına ❤️