Mltm07 Merhaba arkadaşlar her doktor farklı konuşuyor çok endişeliyim en başta kese 4 haftalık gözüküyor adet tarihine göre hesapladığımızda 6 haftalık dediler boş kese dediler yolk kesesi oluştu geçen hafta başka bir doktor en doğru olan kesedir biz keseden devam edelim şu anda yolk var boş keselik değil gelişmeyen gebelik olabilir ne olacağı belli olmaz kalp atışını 2 haftaya duymamız lazım sen yinede pazartesi gel dedi akşam 11 de gittim o doktor olmadığı için başka doktora muayene oldum birden boş keselik sağlıklı gebelik olmayabilir falan filan ee yolk kesesi boş kese olmadığını gösterir dedi doktorlar dedim daha 4 haftalık denildi ne demek cuma operasyon olabilir aç gel diyosunuz falan çıktım yolk oluştuktan sonra veya kaçıncı haftalada bebeğiniz gözüktü
Birtane2307 Mltm07 4 hafta cok erken sen gucun varsa ozel hastaneye git onlar iyi ve bir hafta bekle ben 5+3 te bebegi gordum 6+5 te kalbini duydum hemen operasyon yaptirma bi bekle ne acele ettiriyorlar ya oyle basit konusuyorlar benimde gec dollenme olmustu normlde 6 haftalikti ilk ogrendigimde ama 4 hafta denmisti
Hasret_ Mltm07 Ben 9. haftama kadar yada 8 hatirlamiyorum beklemistim öyle kürtaj oldum yani kese var embiriyo yoktu bos gebelikti bekle bakalim
PerlaAy Mltm07 benimde öğrendiğinde gebelik testi yapmıştım erken kese gözükmüyordu kan tahlilindede gebelik çıkmıştı 5+6 da gördük bebişi maşallah 🧿 sapasağlam 14+1 deyim şuan hemen üzülme o kadar küçükken zaten gözükmüyor doktorum bana göremeyince 10 gün sonra gel deyip görmüştü
Tturkoglu Birtane2307 benimde sanırım geç döllenme ama ben tarihi mı yanlış söylüyorum anlamadım.en son adet oldğum tarihi mi demem lazım yoksa olmadığım tarihi mi?
Mltm07 Birtane2307 hep özele gittim zaten ilk devlete gittim memnun kalmadım şimdi 4 farklı özel hastanenin doçent doktorlarına gittim bakalım hepsi farklı konuşuyor memnun kaldığım bir doktor var birdaha ona gideceğim o biraz mantıklı konuşmuştu
mucizemibeklerken17 Canim ben 6+1 de devlete gittim sadece keseyi gördük, 2 gun sonra özele gittim, bebek de vardi. Cihaz kalitesi çok önemli, inşallah bebegin seninledir
Mltm07 Hasret_ geçmiş olsun psikolojik olarak zor bir dönem boş kese insanı çok yoruyor bazen diyorum boş keseyse bu kadar şeyi boşunamı çekiyorum falan birde benim çok ağır geçiyor belirtileri alt üst oldum
Edadncl55 4 haftalıkken benim de kesem görünmedi 7 de kalbini duyduk suan 20 haftalığım şükür panik yapma derim umarım bişe çıkmaz
Mltm07 Edadncl55 umarım gözükür çok teşekkür ederim sağlıklı bir şekilde bebeğinize kavuşmanız dileğimle 🙏🏻
Birtane2307 Tturkoglu en son adet gordugun tarihin ilk gununu doktora soyle ama ultrasonda yazar zaten canim merak etme
Tturkoglu Ya bana da bi yardımcı olurmusunuz? Doktor sorduğunda en son adet olduğum tarih olan 25 ekim mi diyeceğim yoksa adet olmadığım tarih olan 25 kasım mı diyeceğim.yani hangi tarihe göre bebek haftası hesaplanır ?
Mltm07 Tturkoglu son adet tarihinin ilk gününü yani en son olduğun adet tarihinin ilk gününü söylemen lazım
Malidlgz Canım bende de aynısı oldu ama boş gebelikti 5 haftada olmama rağmen kese vardı ama yolk kesesi görülmedi boş gebelik dendi dört tane doktor gezdim bide beta degerlerim düzenli yükselmiyordu ordan emin olduk devlete inanmadım özele gittim 6.haftada alındı senin için hayırlısı olsun ama hemen aldırma senin için bir zararı yoksa biraz bekle 🙏🏻
Mltm07 Malidlgz çok erken aldırmışsınız keşke 8 haftaya kadar bekleseydiniz benim yolk ta yeni çıktı mesela
Esoo0698 Mltm07 6 haftalıkken kesem vardı sadece haftaya gel bebeğe bakalım dedi 7 haftada gittim yoktu bebek hala alttan muayene istedi kabul etmedim 8+3de tekrar gittim bebeği gördük
icimdekikelebek Mltm07 geç döllenme olabilir benim geç döllenme oluyor adetim 40-45 günde bir olur. Ve idrar testini bile adetin üstünden 43 gün geçince yaptığımda bile silik çıkmıştı onun üstünden iki hafta sonra gittim 6 haftalık sadece kese gördük normalde ama doktor asla kötü konuşmada geç döllenme olabilir 10 gün sonra gel kalp atımına bakalım dedi duymayabiliriz bile o zaman ama yine de bakalım dedi. Senin için zararı yoksa içine sinen doktorla devam et beta değerime bakmamıştı benim yükseliyor mu diye kese üzerinden gittik
tanya25 Yolk kesesi varsa mutlaka bekleyin.ben 5+3te keseyi ancak gördüm sadece 6mmdi iki hafta sonra ancak kese bebek görüldü. Ayrıca gebelik haftası son adetinin ilk gününden itibaren hesaplanır canım inşallah hayırlı haberler alırsın acele etme olur mu? Zaten 9-10 haftaya kadar bi zararı yok sana.