Elifkaya5824 34+5 haftalık gebeyim 2 saattir karnimda yumuşama var sanki karnim da bir bisey yokmuş gibi sert degil alt karnim daha yumuşak bi sancim yok bebek hareketleri de az eskisi kadar hareketli degil.
Esoo0698 Elifkaya5824 Bende 33+2yim canım iki gündür bazen karnımda bişey yokmuş gibi hissediyorum bi hafiflik falan ama hareketli çok şükür 🙏 Bi tatlı şeyler yiyip uzansanmı belki uyuyodur minik oynar azcık 🐣
Elifkaya5824 Tatli meyveli yoğurt yedim hareket kısıtlı karnimda yokmus gibi hafif anlamadim.. bazı blog siteler de dogum yaklaşmış demektir diyor. :)