Edactnr Kızlar geçen ay kimyasal gebelik yaşadım değerim çok düşüktü 10 çıktı. Sonra 1e düştü. Bu ay çift çizgi gördüm cumartesi gecesi test yaptırdım 352 çıktı bugün tekrarladım 642 çıktı. Sizce kimyasal olma olasılığı nedir?
MustafaNurdange Edactnr değildir kimyasal bende geçen ay kimyasal yaşadım doktorum en çok arttığı hali bile 500 geçmezse büyük oran kimyasal demişti