Edadncl55 Merhaba 5. Ayımdayım ve hep aynı doktora gittim özel de fakat doktor numarasını kendisi vermedi bende istemedim henü lazım olmadı benim mi istemem gerekli yoksa doktorlar kendi isteğiyle veriyor mu
Ayseege6156 Edadncl55 kendisi veren de var hastanın istemesini bekleyen de var benim doktorum kendisi verdi
Semazrl Edadncl55 unutmuş olabilir vermesi lazım bana ilk gittiğimde vermişti doktorum acil birşey olursa ulaşmanız için isteyin bence
Gizmolata Edadncl55 benim ilk muaynemde verdi kartını sonuçta acil bişey olsa kime ulaşıcaz, siz isteyin bakalım bi vermeyende varmış.
iremby Edadncl55 sen isteyebilirsin kendi vermediyse. Bazi doktorlar kendi verir bazilari isteyene verir. Bu konuda cekinme iste.
Zeyzey1616 Edadncl55 bize kendisi verdi kartını hemde ilk muayenemizde çok iyi bir doktor ne zmn arasak acıyor ilgileniyor bilgi veriyor