ezgikartal Merhaba kizlar 11 ocakta regl olmam gerekiyordu. Olmadim. Test yaptim hayal goruyorum veya istiyorum diye silik cizgi goruyor olabilirim. Sizce adetim gelmesse ne kadar bekliyim yapmak icin regl kac gun geciksin
sennur26 ezgikartal sağlık ocağındaki doktorum reglin 8 gün geciksin öyle tahlil yapalım demişti. Bide söyle bişey var yumurtlama gününde beraber olduysanız 17 gün sonra gebelik testinde belli oluyor. Ben hesapladım gerçekten de doğru. Daha adetime 5-6 gün vardı sağlık Ocağı tahlil yapmadı ama testte çıktı. Testlerimi götürdüm yapmak zorunda kaldı 🥰
ezgikartal sennur26 ben ozaman azcik daha bekleyim en azindan 15-16 ocak olsun eger adet olmassam yine test yapayim