Secil_zeynep yok canim gun verilmedi daha pazartesi kontorlum var tekrar.Simdilik iyi gidiyor bebisim biraz minnak az kilo aliyor felan onun disinda yatiyorum surekli yasak is yapmak felan.Zaten ayakta da duramiyorum😬 yalanci kasilmalarimiz oluyor,Vajinada sanci oluyor.Agrilari hic soylemim 😂Dogum yaklastikca vucut her gun degisiyor.Ya 37 ya da 38 alacak.Subatin ilk haftasi ya da ikinci haftasina denk geliyor.Suan 35+0 olduk heyecan baya var 😍 sende durumlar nasil 🤗