BM9619 Mujdeavsar_777 benimde hafif sancılarım çıkmaya başladı doktor bişey dedi mi erken gelebilir filan diye
Mujdeavsar_777 BM9619 erken doğum olabilir dedi heran tetikte olman lazım dedi nst de sancılar 80 i buldu hala sancım var ve belim çok ağrıyor haftaya yine gel dedi bakalım haftaya ne olucak
BM9619 Mujdeavsar_777 Perşembe günü gidicem bende bakalım ne diycek doktor bebekte makat gelişti en son sezeryan olma ihtimalimiz var
Mujdeavsar_777 BM9619 düzelir inşallah benim de öyledi düzeldi çok şükür hakkımızda hayırlısı ne ise o olsun canım benim
Biricik1818 DaisyMom hyr 3. Doğumum nasip olursa. Fransada yaşıyorum. Burda en son gün 40. Haftayı bekliyolar.tabi daha erkende olabiliyo. Benim genelde erken oluyo :)) gününe kadar olmasa 2 3 gün bekleyip duni sancı en son çare sezeryan
DaisyMom Biricik1818 Allah Allah sezeryanda olsa daha onceki dogum yinede o kadar bekliyorlar mi. Allah kolaylik versin insAllah 🤲
DaisyMom Biricik1818 ne guzel sizin adiniza sevindim 🤗 nasip.Bende cok isterdim ama zorunlu oldu ilk sezeryanim.
Biricik1818 DaisyMom napıcaksın cnm. Sağ salim doğsunlarda . Sonuçta kendin istememişsin. Her şeyden önce sağlık