Hayat1234 Birdenizhikayesi banada öyle gibi geliyo huzursuz bacak sendromuna yakalandım uyumak hayal oldu vakit gecmiyo
sennur26 Hayat1234 Of evet ya gecem gündüzüm birbirine girdi valla. Kaç kere yatak odasına gidip gidip salona geri dönüyorum 😂 niye uyuyamıyoruz ki ya
Hayat1234 sennur26 benim huzursuz bacak sendromu var uyumak istiyorum ama imkansiz rabbim tez zamandab38 haftalik olalım 😁😇🤲
Biricik1818 DaisyMom sezeryanmı o zaman sizin? Ben 35 haftalığım şubatın 20 si dendi erken olmasa tabi
DaisyMom Biricik1818 evet sezeryan olucam.Ikinci dogumum.Subatin ilk haftasi 37.haftalik oluyorum.Ikinci haftasi 38. Bebisin durumuna gore alacak bakalim.Sizi 39 dan sonra alacak o zaman.Sizin ilk dogummu.
Mujdeavsar_777 BM9619 zaman inan hiç geçmiyor başta anlamadım nasıl geçtiğini ama tam 24 .hafataya girdikten sonra sanki bana inat mış gibi hiç geçmek bilmedi 🤦 bir an önce yavrumu kucağıma almak istiyorum 🤲💙👶
Biricik1818 DaisyMom hyr 3. Doğumum nasip olursa. Fransada yaşıyorum. Burda en son gün 40. Haftayı bekliyolar.tabi daha erkende olabiliyo. Benim genelde erken oluyo :)) gününe kadar olmasa 2 3 gün bekleyip duni sancı en son çare sezeryan
Gelincikkkk Hayat1234 Doğumumu son 6 saat sabah 7 de yatış 9,30 ameliyata alınıcam 2 gebeliğim 1 yaşındada oğlum var 😊😂🤩
Hayat1234 Gelincikkkk ayy neguzel cok sevindim allah kurtarsin hayırlısıyla kucağına alırsın bizde o günlere ulaşalım 🤲