DaisyMom Hayat1234 34+2 olduk🤲 Subatin ilk haftasi veya ikinci haftasi insAllah 🌸 sen kac haftaliksin💜
Ozge5353 berus canım seninle kıyafet alısverişi postumda konuşmuştuk maşallah cok az kalmış🥰 bende 36 oldum 💙
Hayat1234 berus haftanızı nasıl hesapliyosunuz 29 girincemi 29 haftaligim diyosunuz yoksa 29 bitip 30 girincemi 29 oluyo aklimda deli sorular
Hayat1234 Ebrudas25 maşallah negüzel az kalmış sağlıkla gelsin inşallah benim 28+4😔geçmiyor geçmiyor günler
Biricik1818 DaisyMom sezeryanmı o zaman sizin? Ben 35 haftalığım şubatın 20 si dendi erken olmasa tabi
DaisyMom Hayat1234 olsun sizde yaklasmissiniz.Ay inan bu son gunlerde gecmiyor 😂 her hafta kontorlum var hafta bitmek bilmiyor🙈
Hayat1234 Ezel_hazel bitti sayılır sizin benimde 3 gebeligim çok heyecanliyim günler geçmiyo 28+4 benim daha😔