Mavilotta ben de bizzat yaşadığım için söylüyorum Meme reddi yaptığını ☺️ İlla biberon kullanacaksanız kaşık biberon kullanılmalı demek daha doğru olur.
Tecrübelerimizi yazıyoruz burada ama sizin başınıza gelmedi diye gelmeyecek anlamına gelmez gördüğüm herkese biberon almayın alacaksanız kaşık biberon alın deyip duruyorum. Ben çok zorlandım emzirme konusunda belki zamanında bana da söyleselerdi bu kadar sıkıntı çekmezdim diye düşünüp gördüğüm herkese bunu anlatıyorum. Ben de o reklamlara kanıp anne memesine en yakın diye aldığım biberonla meme reddi yaşadım ☺️ Biberon pişmanlıktır 🥰 sevgiler 🤗