iremby Yagmurr34 ben ilk kizimda 2 aylikken biraktirdim emzigi cunky atip atip agliyordu uyumuyordu bile. Simdi bibs denemeyi düşünüyorum insallah bunda da oyle sorun yasamamda emzik emer ..
irva Yagmurr34 Ben her ikisini de avent aldım kullanıyorum.Aventin cam olanını da diğerini de aldım.İlk önce cam olanını kullandım.Şimdi diğerine geçiş yaptım.