Iyi aksamlar bayanlar .
Benim.gibi leep veya rahim yetmezligi sonucu serklaj olup dogum yapanlar yardimcik olabilirmi nasil bi süreç izleniyo ve isyanbul da hastane ve dr onerebilirmisiniz.
Şuan 6+5 haftalik hamileyim 🤦♀️ sanki cok fazla stres yaptim lutfen deneyimlerinizi paylasarak yardimci olurmusunuz cok fazla bilgo kirligi olustu kafamda teşekkürler simdiden