Sonaygonca safderun_ ben yaptrmistim 3 sene oluyor ve kızıma hamile kaldim kolumdan yapıldı bana hemşire komşumuz vardı i yaptı
Asliorc_ safderun_ ben hep göbekten yaptım canım göbek deliğinin dört parmak yanı olarak tarif etmişti ve uygulamıştı doktorum
afrasil safderun_ göbek bence canım ben göbekten yaptırmıştm tutmadı orası ayrı . Göbek daha etkili diye biliyorum
Ebreva safderun_ bana göbekten yapıldı doktorum daha etkili olduğunu söyledi ve inan göbekten hiç acımadı bile ben iğneden korkarım çünkü😂