Mom19 kesinlikle doğru bir karar. Bazı park beşik kullanıcıları da onun çookk rahat olduğunu söylüyor tabi ama çocuk zaten en az 1 yaşına yanımızda olacak. 1 yaşından sonra hatta 8-9 aylıkken bile oda alıştırmalarına başlanabilinir. O zaman da yatağına alışacak. Ha büyüyen beşik, ha park beşik yani bu hiç farketmez. Dediğim gibi ben odası için büyüyen beşiği tercih ettim. Hem ilerisi için de kullanışlı bir şey olacak. Altında da kocamaaannn bir çekmecesi var. İçine 1.80’lik yatak koyulabiliyor onun. Ben şimdilik büyük bir çekmece olarak kullanıyorum vallahi her bişey onun altına çoook rahat sığdı. Zaten bi büyüyen beşik bir dolap ve bir şifonyer yetiyor da artıyor bile. Anne yanını herkes hediye vermez. Ama verirlerse tabii ki süper olur sizin için 😊 onu da önce ahşap alıcaktım. Sonra her yere taşıyabileceğim portatif bişi olsun iştedim. Chicco’nun Next To Me diye bir modeli var. Ondan aldım ben. Hem anne yanı olabiliyor yandaki fermuarlarını açınca. Hem de kapatıp beşik gibi kullanıyorsun. Ve çok kolay kurulumu oluyor. Bozup çantasına atıp her gittiğin yere taşıyabiliyorsun. Bize dedemiz hediye aldı onu. Aldırabileceğin birileri varsa aldırabilirsin de. İki modeli var onun. Bir tanesi yeni model çok daha pahalı ama ona hiiiç gerek yok. O 2.000₺’nin üzerinde. 1.000₺ küsür olan yeterli gelir zaten aynı sistem. Reflü yatağı da olabiliyor. Bir tarafını kaldırabiliyorsun onun. Şahane bişi ve çokta hafif. Bi bakarsın canım, yardımcı olabildiysem ne mutlu bana 😊