Donebaris Merhaba ,ben 20 haftalik hamileyim ve su icerken bile nefes darligim oluyo yururken sizde de oldumu acaba☹
Elifkyhn1993 Donebaris oluyo oluyo😊 olerledikce artiyo da rahme baski arttikca bebek yulari yukari ciktikca nefes darlaniyo
Songultugraaa Donebaris ilk çocuğumda son aylarda olmuştu ikinciye hamileyim hemde 9 haftalık arada geceleri bendede oluyo
seymacambayraktar Donebaris bende de çok oluyor hatta burun tıkanıklığı da oluyor doktor çok normal dedi
mervetari4 Donebaris 21 +1 deyim üstelik ikiz gebeyim haddinden fazla bende de oluyor bir kac haftadır. Bide hastanede calisiyorm maske takmak zorunda kalıyoruz bazen çıkarıp atasım geliyor 🤣🤣 su izne ayrilaydim bi dört gözle onu bekliyorm 🙏🙏
sue92 Son haftalarda çok zorluyo nefes olayı. Bazen 1-2 dakika hiç nefes alamıyomuş gibi oluyorum ben. 35+6 olduk
gul9686 Oluyo canım. İnternetten nefes egzersizlerine bakabilirsin. Akciğerin kapasitesi azaldıgı icin gebelikte normal ilerkeyen haftalarda daha da artıyor😐
Emeldikici Donebaris ağırlaştıkça daha zor nefes alıyorsun canım hareketlerin daha çok kısıtlanıyor 36+4 olduk yataktan soldan sağa dönmem 10 dk dinlene dinlene 🤦🏻♀️😬
Aksoytetik Donebaris 38haftadan bildiriyorum yattığım zaman özellikle acayip nefes darlığım var karnım büyüdüğü için acıyor bir de yan yatıyorum iyice gerildiğim için nefeste zorlanıyorum oyüzden köye attım kendimi temiz hava için😃
Ohaezgi Donebaris o haftalarımda olmadı hiç, şuan 35.haftadayım bazen oluyo derin nefes almak istiyorum. Sanırım kilo almadığım için olabilir. Siz aldınız mı? Ben toplamda 4 kilo aldım 53 kiloyum şuan
Bsmlh Donebaris oluyor hele yukarı bebek çıktıkça dağa fazlalaşıyor bazen yatarken nefesım yetmıyor normal dedi dr
Sngl27 Donebaris olmaz mı 34 de gel bi ☺️ Konuşurken bile nefes nefeseyim YouTube video çekiyorum konuşmakta zorlanıyorum