Tansuakca dökülmekten evimin heryeri kıldı ee birde zamanında sürekli boya yaptığım için çok yıpranık yanıktı allhm kestirdim kafamdan sanki bir yük ağırlık gitti okdr rahatladım dökülmeside gitti artk saç kremi kullanmaya gerek bile kalmadı sacımın yumuşaması için çok rahatım kestirmeni öneririm zatn normalde gebelik zamanında çok döküldüğü için kestirmeyide Söyleyenler oluyor saç kendini yenilesin diye