Irmakkk01 Saat 8 den beri sızım var adet sancısı gibi belim sızlıyor karnıma arada kramp giriyor diz çökünce geçiyor ama şiddetli de değil sizce bı acile gitmelimiyim
Esma90 Irmakkk01 bence git canım benim de 35+6 da karnım kaısldığı için gitmiştim gece 10 dakkada bir kasılıyordu. Nst de sancım cıktı, 2 gün yatırdı doktorum sancı azaltıcı ilaçlar verildi hep.
Zeynep-aa Irmakkk01 bende 36 + 2 oldum an itibari ile valla benimde karnım mı genişliyo anlamadım canım yanıyo cok vajinamın ön kısmındaki kemikler acıyo falan karnım zaten taş gibi ama hic sancı dır dıye dusunme dim 🙄
Bebislerimiz Surekliyse yalanci sancidir dedi bana doktorum ama gelip geciyor sonra ki gelen daha agriliysa gercek olabilir
Irmakkk01 Bebislerimiz sabit sadece arada karnıma kram giriyor aşırı siddetlenmgdi ama belim çok sızlıyor bilemedim
Esma90 Irmakkk01 top gibi oluyordu içerde bebek, karnımın sol tarafında bir tepe sağ tarafında bir tepe gibi başı ve poposunu yukarı doğru bastrıyordu. Göğsüm sıkışıyodu her kasılmasında.
Catpower Dogum sancisi olmasi icin duzenli araliklarla olması lazim. Dakika tutun 10dkda bir, 7dkda bir gibi sürekli ayni zamanlarda geliyorsa dogum sancisidir.
Zeynep-aa ilseng yaaa ondan mı ki yaaaa. Bende bu hafta gidicem bakalım ondan mı inşallah ondandır dönmüyor gibi hissediyorum ya bakalım🤦♀️
3636 Yalancı doğum sancisidir tatlım bendede oluyor hatta vajinama iğne batiriyolar gibi oluyor biraz fazla hareket ettigimde oluyo uzan agrin olduğunda geçmezse ve daha sık olursa doktora gidersin
3636 Bebisinizin kilodur nedir hanımlar 36 haftaliklar bana 2400 dedi az geldi bana 🥺 sizleri kiler kaç kilo 😘