Merhaba sevgili anneler 31+0 haftalık hamileyim doktorum 2 aydır kontrollerimde amniyon sıvının az olduğunu söylüyor. Tehlikeli bir durum yok ancak sınırda dedi. Sizede daha önce böyle borsey söylendi mi söylendi ise gebeliginiz nasil sonuçlandı veya bu şekilde hamileliği devam eden var mı? Bununla ilgili neler yapabilirim önerisi olan var mı? Şimdiden öneriler için teşekkür ederim 🙏