Gamze6034 Kızlar merhaba 35+2 gebeyim ve 3 gündür ishalim erken doğum belirtisi olabilir mi bu durumu yaşıyanlar var mı aranızda
haziranin25i Gamze6034 35 den beri ishallik söz konusu 37+1 deyim. Çatı muayenem vardı uygun açılmam ve sancim yok. 40 a kadar yolu var 🤭
Leylayunus Gamze6034 vallla canm bende iki gündür ishalim 39+4 haftalığız inşallah bekirtidir bunaldım iyicie