Benim benek 40.haftasına girdi doğum hala gerçekleşmedi ama 2 haftadır bebek aynı kiloda nerdeyse 30 gr bile almamış doktoruma bunu sordum cihaz 400 gr az veya çok hesaplayabilir bu son dönemlerde tam ölçmüyor karnın baya büyümüş 3200 den fazla olduğunu düşünüyorum dedi . Yani 1 saat sonra ölçüme tekrar gelsen belki başkabir sayı çıkacak ya da başka bir cihaza gitsen dedi sağlığı suyu yerinde dedi . Önemli olanda o tabiki ama bu bebek neden kilo almıyor . Açıkçası bende 2 haftadır yarım kilo almışım