Kızlar 40 +2 yim bugün doktora gittim cuöa günü ya suni sancı ile yada sezaryanla alalım dedi çocuğun kilosuna göre karar verecek şuan 3 500 kilo dua istiyorum başta hayırlısı ile kurtulayım sonra kendi sancım gelsin ilk kızım suni sancı ile 18 saat te geldi sezaryan da istemiyorum 2 yaşında kızım var çok düşkün bana sonrası için bana çok zor olur hayırlısı önce tabiki ama kendi sancım gelir inşallah dua istiyorum sizden 😞