Smyyy41
Canan Karatay gibi besleniyorsanız testi yaptırmayın tabi size kalmış.
Sıvı glikoz almıyoruz ama şeker olarak vücuda giriyor yiyecekler ve glikoz haline dönüyor vücutta nişastalı ürünler.
Gebelik şekeri varsa bebeğiniz birçok riskle karşı karşıya kalır maksat bunu tespit etmek. Malum insülin hormonu gebelikte yeteri kadar salgılanmıyorsa şeker var demektir. Ne diyebilirim ki başka 🤷🏻♀️