Ayseozmenucar Oğlumun adını Çınar Çağrı koymak istiyoruz çok kulak tırmalıyor mu sizce biri benim biri eşimin isteği 😅
Astadavistabeybi Ayseozmenucar iki isimde tek başına çok güzel yanyana da güzel ama tek tekken daha hoş geliyor kulağa ikisi Yanyana gelince bir tık daha az hoş geliyor 😬ay nasıl anlattım ben bile anlamadım
Ayseozmenucar Teşekkürler kızlar ikimizde vazgeçmek istemiyoruz 😅birini bıraksak aklımız kalıcak gibi..peşpeşe söylenmesi zor geliyor bana da 🙈
yasemin333 Ayseozmenucar ayrı ayrı ikisi de güzel ama birlikteyken dediğiniz gibi kulak tırmalıyor ikisi de sert ünsüzle başladığı için birlikte söylenmesi kulağımı rahatsız etti.Birinin yanına daha yumuşak bir isimle daha güzel olur bence🤗