mavikelebek_ Pruloton kullanan anneler iğne bulabilyormusunz bugün 3 eczaneye sordum depolarda yok dediler yarın başka eczane aricam serklajlıyım ve bu iğneyi kullanmam lazım son 2 tane kullanıp bırakacaktım 33+4 ’üm ama bulamıyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
dugmeninannesiii mavikelebek_ canım genelde hastanelere yakın eczanelerde oluyor bende iki kere öyle bulmuştum.
Btky mavikelebek_ özel hastaneye gidiyorsanız doktorunuzun yönlendirmesiyle acilde yapılabiliyo.. Doktor reçete yaziyo acile giriş yapmanız isteniyo acilde yapılıyo.. hastanenin acilinde bu iğneden bulunuyo.. Bende serkulajliyim doktorum düşük riskim tekrarlayınca acile sevk edip prulotan yatırmıştım. Doktorunuzla konuşabilirsiniz.. geçmiş olsun..
Aylinsemih mavikelebek_ ben eczanede çalışıyorum bizde var ama biz bursadayiz başka şehirde iseniz hastane yanındaki eczaneler de bulabilirsiniz veya tek tek arayıp sorun
mavikelebek_ dugmeninannesiii canım bugün aradm hastanenin karşısında alışveriş yaptığımız bir eczacı vardı depolarda yok bizde bulamıyoruz dedi bakalım aramaya devam etcem
Astadavistabeybi Btky bu iğneyi maalesef siz alıyorsunuz hastane aldığınız ilacı yapıyor aylarca bende kullandım bizim aldığımız ilacı yaptılar
mavikelebek_ Btky evet özele gidiyorum yarında bulamazsam mecbur öyle yapcam artık teşekkr ederm sizede geçmiş olsun
Astadavistabeybi mavikelebek_ ciddi misiniz bende Hatay’da yaşıyorum yanlış değilsem elimde 1 tane olacaktı hemen bakim varsa size vereyim inşallah bir faydam dokunur
Astadavistabeybi mavikelebek_ canım ben evi alt üst ettim bulamadım ya olduğuna emindim ama bulamadım hastaneye vermiş olabilirim yarın eczanemede sorayım olmadı . Hiç bir eczanede bulamadınız mı 😞çok üzüldüm bende bulamadığıma
mavikelebek_ Astadavistabeybi az önce tanıdık bir iki eczacıya mesaj attım yarın bakıp haber etcek onlarda canım sağlık olsun artık heryeri talan etcem bulana kadar
Astadavistabeybi mavikelebek_ ben de yarın arayacağım bir iki yeri inşallah bende bulurum sizin için çok heves etmiştim gerçekten keşke önce eve bakıp sonra yazsaymışım 🙏
Sumeyraklc mavikelebek_ eğer bulamazsaniz bana yazin numarami veriyim ankaradayim ben burdan alip kargoyla gönderiyim son çare
Astadavistabeybi mavikelebek_ inşallah bulunur canım içime battı inşallah bende bulurum 🙏🌸bende aylarca kullandım o günleri hatırlattınız bana inşallah hepsi geçecek ve doğum hikayenizi okuyacağız 🙏🌸
Astadavistabeybi mavikelebek_ ya çok sevindim bende birilerini aradım haber bekliyordum inşallah artık kullanmanıza gerek kalmaz sağlıcakla kucağınıza alırsınız 🙏
Naz11 Bende kullanıyorum ağrıda yaşıyorum Bi tane zar zor bulduk bir tanede Erzurumda bulduk çok zor bulunuyor
mavikelebek_ Naz11 Ben çok kolay buluyordum ama bu sefer çok zor oldu son 2 tane vurulmam lâzımdı çok şükür bugün 2 tane buldum zorla
mavikelebek_ Aylinsemih birsürü eczane aradım bugün buldum çok şükür ellerinde 2 tane kalmış zaten banada son 2 lazım da 34. Haftada vurulp bitircem inşallh