Arkadaşlar selamlar. Yenidoğan bebekler için üstlerini örtmek asla önerilmiyor. Bebeğinizi sadece uyku tulumu ile yatırın diyorlar. Bu sebeple oda sıcaklığı İçin önerilen 1 Tog kundak uyku tulumlarından almayı düşünüyorum. Bakıyorum internetten seçenek çok, fiyatlar ise çok pahalı fiyatlar var 1 tog için. Siz ne yapmayı düşünüyorsunuz alan arkadaşlar öneride bulunabilir mi?
Acaba normal kollu uyku tulumu alıp üzerine müslin kundak yapsak olur mu battaniye kullanmamış oluruz? Çünkü 1 tog kundak uyku tulumları güvenilir markalar çok pahalı, ucuzlarda iş görmez gibi geldi bana.