Medinevurall066 Merhaba hanımlar. 35 haftalık gebeyim ve sürekli kabızlık sorunu yaşıyorum. Hatta hemoroid (basur) oldu. Bu durumu yaşayanlar var mı? Nasıl düzeldiniz? Ve ilk doğumum olacak bu normal doğuma engel olur mu?
nur94_ Bende hamilelikten öncede vardı hala var , şuan 35 haftalığım normal doğum olcak doktoruma sordum engel olur mu diye hayır ama basurum iyice kötü olabilir dedi 🙄