Eminecetinkaya Perşembe günü doktora gidicem 37 haftalik olucam ve doktoruma sezaryan olmak istediğimi soyluycem kaç haftada sezaryan oluyor 40 bekleniyor mu
058elf Eminecetinkaya devlette gidiyorsan aksi bi durum olmadığı sürece bekliyolar diye biliyorum canım
Guneyinannesi1 Eminecetinkaya hic dogum yapmadim 😊ama sezeryan icin 38,39 haftalarda alıyorlar doğuma doktor söylemişti 😊