Kzyseda Merhabalar. Manuel göğüs pompası alacağım. Kullandığınız ve memnun kaldığınız marka paylaşır mısınız? Birde süt saklama poşeti mi? Kabı mi daha kullanışlı oluyor?
Emel91 Kzyseda lansınoh iyi diyorlar hatta bilen varsa söylerse iyi olur bende hazır trendyolda indirim varken sipariş vermek istiyorum