Benim Demirhayat sigortam var baya uyguna geliyor bir doğum parasına muayeneler, tahliller falan karşılanıyor☺️ Eşimin iş yerindeki muhasebecisi dün söylemiş bizimde bilgimiz yoktu ödeme dekontumuzu, poliçemizi falan gönderdik. Devlet belli bir yüzdesini yatırıyormuş vs vs. Ben de size sormak istedim alan var mı🤷🏼♀️