mlkkk Bloggeranne_93 herkesin bünyesinde aynı etki olmaz ama hamileliğin etkilerinden baş dönmesi tansiyon düşüklüğü umarım ilerleyen aylarda geçer 😊
Busra_6161 Bloggeranne_93 aniden kalkmamaya dikkat et geçiyor zamanla doktor vitamin verdiyse düzenli kullan vücudu toparlıyor
Bsraao Bloggeranne_93 canım ilaç kullanıyor musun . Benim de çok olmuştu doktorumla görüştüm benimkisi riskli gebelik kullandığım ilaçlar yapmıştı tansiyonda dikkat et Allah sağa salim eline almayı nasip eder inşallah 🙏
Bloggeranne_93 Busra_6161 Busra_6161 kan degerlerime baktı ama vitamın vermedi folik at kullanıyorum sadece
hilosss07 Bende 7 haftamdayım tansiyonum 7-4 falan hep baş dönmesinede çare bulamadım düşük tehlikem olduğu için kullandığım ilaçlarda yapıyormuş :( bir çözüm bulursanız benide aydınlatın