Kevakar Merhaba 5+5 günlük hamileyim doktor kese etrafında kanama var dedi.böyle bir durum yaşayan var mı.Dua edin lütfen
Bsrul21 Kevakar benimde olmuştu canım hareket etme bol su iç. İlaçlarla geçer Allahın izniyle. Birde ağlama ağlamak karın kaslarını çalıştırırmış kanamayı aktifleştirirmiş. Şu anda 39. Haftamdayım elhamdülillah bekliyoruz bebeğimizi seninde geçer merak etme☺️
Byn-4242florya Benim kontrolüm vardı ayın 15 inde ama kasık ağrılarına dayanamayıp dün acile bugün de doktoruma gittim 11+ 5 iz kese içimde kanama ve pıhtı var dedi fitil verdi 20 gün kullanıp tekrar gideceğim 😞
Kevakar Byn-4242florya çok geçmiş olsun rabbim bebişlerimizi korusun benimde yarın doktorum var inşallah iyi haberler verir