Bende 27+5 im bu hafta gün içinde pek hareketlenmiyo akşam uzanıp tv izlerken baya vuruyo bu haftalarda düzensiz olur uş zaten öyle diyorlar. Hareket az olumca ister istemez insan tedirginlik hssediyor ama az da olsa hareket olduğu için içim rahat ediyor