Adabahar Ağzıma gelen acı sular boğaz yanmaları gece uyuyamamalar ellerde ayaklarda şişlik ve ağrı 🤷🏻♀️ Bel ağrısı ara ara kasık ağrısı aşağıda hissetme.. bende bunlar var kızlar sizde durumlar nasıl bir dr nst ne zaman takılıyo haftaya 35te kontrolüm var 😑
Asrinbaby Adabahar ben gaviscon kullanıyorum saniyesinde kesiyor yanma hissini. Ve hareketli mısınız bilmiyorum ama atıyorum yarim saat yürüyüp gelin bol su için ayakları yüksekte tutun 2 günde inmeyi fark edersiniz sislikte
FeriDEniz Adabahar sık tuvalete gitme, özellikle geceleri ayağımın altında yanma, sürekli soluma yatmaya çalıştığım için sabah uyandığımda sol tarafımda ağrı, mide yanması, çabuk yorulma, gün içinde bi uyku ve tembellik hali 😴 bende de durumlar böyle
HlyaSinanAk Adabahar bizde bugun 31+0 🤗🤗 sag kaburgamda agrim var yemek yedikten sonra çatlayip ortadan ikiye ayrilacagim gibi oluyorum😑😑 uzun sure ayni pozisyonda oturamiyorum artik. Ama cok sükur bisey kalmadi sabrederim ne yapim🤣🤣
Symanur Bende 34+1 oldum benimde ağzıma acımsı şey geliyo ağrın sızım yok şükür ama çok halsizim 😏 Benimde haftaya cuma kontrolüm inşallah nta ye bağlanıcam ☺
Adabahar Asrinbaby ben 1 şişe bitirdim bugün gidip alıcam yenisini oturarak çalışıyorum yürüyorum kalkıp ama yok be canım inmiyor benimki :/
Prensimmmm Ben 33+6gun gitmiştim nts dedi doktorum herşey güzel çok şükür ama şuan 34+3gun ve aşırı karin altında ağrı ve acı var gece uyumamak da çabası mide de yanma var birde bir sorum olcak doktor bana ilaç verdi banacare diye kalsiyum olarak alerji yapıyor kaşıntı surekli başına gelen varmi?
Adabahar Prensimmmm ilaçtan olduğuna eminmisin ben ilaç calsyum içmiyorum bilemedim doktoruna bir sor belki değiştirir ayrıca bu haftalarda herkes kaşımıyo deli gibi belki normaldir
Sedacengiz 32+3 🤰 aşırı derece de halsizlik var. Yatarken bile yoruluyorum . Onun dışında kasılmalar oluyor bacaklarımda sanırım kengi ağrısı. Ve kasıklarımda ağrı var . Geçen hafta herşey normal dedi doktorum bakalım şimdi durum ne.
Adabahar FeriDEniz o ayak yanmaları beni bitirdi sorma ya buzlu suya koyuyorum akşamları dene istersen
Prensimmmm Adabahar evet çünkü bu ilacı kullanmadan önce hiç kasintim yokdu bide karin bölgemde değil kasintim çok şükür ayak el sirt da
meltemerdem Adabahar hazırladım, sadece kişisel bakım ürünlerimi koymadım her gün kullanıyorum diye 🙈 heyecanla bekliyorum 😍🤗