Arwen0 Arkadaşlar Reflüye ne iyi geliyor. İnanılmaz derecede mide yanması yaşıyorum buna iyi gelen herhangi birşey yok mu ? :(
mlkkk Arwen0 ılık süte toz tarçın koyarak içebilirsiniz renni duo ve gaviscon şurupta şyi geliyor eczaneden alabilirsiniz en kısa sürede
Arwen0 Mom092 artık uyurken geçtim akşam 7 den sonra felaket bir yanma başlıyor ne yesem içsem haram oluyor :(
denizanasi1 Bende aynı durumdayım 😖 ne yapsam olmuyor. Zehir zıkkım gibi kaynayıp ağzıma geliyo, doğurana kadar çekecem sanırım
tatlissannee Bende aynıyım sanki boğazımda düğüm var öksürükte yapıyormu sizee bende ufak ufak yapıyor ya
Denizzz88 Arwen0 bende de ara sıra oluyo geçen gün doktora sordum ilaç olarak talcid,gaviscon,rennie bunlardan içebilirsin dedi. Çok yağlı yemekler yeme oda etkiliyor beni mesela közlenmiş soğan çok fena yapıyor yediklerinede dikkat et yani
Happylif3 Arwen0 Rennie emme hamilelere serbest. Şuruplardan uzak durun her marka. Daha kötü yapıyor.
Srnysl Arwen0 ben artık çok kötü olmuştum aylarca rennie ile idare ettim ama artık şu bile içsem kusuyordum ,(afedersin) yediğim geri geliyor du dayanamıyor dum mecburen verdi doktorum ben hergun kullanmıyorum iki günde bir bazen üç günde bir arada da gaviscon la idare ediyorum
heyymomm Arwen0 bana süt iyi gelmişti sonra fayda etmemeye başladı sakız iyi gelmişti o da etkisini yitirdi gaviscon kullandım gram etki etmedi renni duo bir hafta etki etti sonra o da kaybetti… artık oturur vaziyette uyuyorum resmen 🥺🥺🥺