Esraa11 9 haftalığım tüm belirtilerim yok olacak kadar hafifledi benim gibi olan var mı biraz korktum
HilalArslan Esraa11 benimde başlarda mide bulantısı vs her belirti vardi halsizlik ama suan sanki ben hamile değilmişim gibi hissediyorum gücüm yerine geldi cok şükür 17 hafta oldum
Tubafysal Esraa11 bazı günler sıfır belirti olup sonra tekrardan gelebiliyor kafanıza takmayın lütfen
arife_shn Esraa11 bende 9 haftalığım şimdiye kadar ne bulantım oldu ne kusmam oldu sadece daha fazla lavabo isteğim oldu doktor bu konuda çok şanslı olduğumu ve herşeyinde yolunda olduğunu söyledi çok şükür inan ki çoğu zaman hamile olduğumu unutuyorum merak etme inşallah hiç bir sıkıntı çıkmaz 😇
Esraa11 babyandmommy sık idrara çıkma agrılar gibi bulantı için güçlü bi hap kullanıyorum ondan olmadığını düşünüyorum ama digerleri uok
babyandmommy Esraa11 Bende de nadir oluyor mide bulantısı 6. Haftamda cok bulanmıştı şuan iyiyim çok şükür. Ağrı da arada oluyor bebişimde iyi çok şükür 🙏🏻 Her zaman ağrı vs olacak diye bişey yol bence
Esraa11 Tubafysal hastaneye ayaklarım gitmiyor İnan tek ben mi böyleyim kontrole bile gitmek istemiyorum doktor çağıracak diye aklım çıkıyor
Teacherella1 Esraa11 benimde 12 haftalık hiç belirti yok, hastaneye gitme yaklastıkça yüreğim hep azğımda dolaşıyorum, mümkün olsa doğumda giderim,o kadar korkuyorum sanki doktor kötü bişi olduğunu söyleyecek gibi🤦🏻♀️
Tubafysal Esraa11 herkes aynı sanırım ya ben de öyleyim ama rahatlatmaya çalışıyorum kendimi zor biliyorum ama bebeğimiz bu hislerden olumsuz etkileniyor onu düşünün ve rahatlayın
Esraa11 Teacherella1 ayni gerçekten ah annelik anneme bağırıp kızdığım her gün için o kadar pişmanım ki
asyahumam arife_shn ya canım aynı ben de 9+4 hiçbir şeyim olmadı hatta arada ağrım oluyordu bugün onlar da geçti. Randevum haftaya salı düşündüm acaba doktora bugün mü gitsem diye ama ne diycem gidip belirtim yok mu 🙄 Çok endiseliyim çoook aklıma kötü şeyler geliyor sürekli, sanki hamile gibi değilim bugün hele iyice normale döndüm gibi 😔
Mondly Esraa11 canım korkma belirtiler bazı annelerde 6 haftada bazı annelerde 9 haftada bazı annelerde de 12 haftada birden yok olur sanki hamile değilmiş gibi hissedersin ama korkma bu çok normal tüm hamilelik boyunca sürünecek değilsin ağrın olacak değil ya 12 haftadan sonra zaten bitecekti o belirtiler 12 haftadan sonrasına kraliçe ayı diyorlar bizim oralarda enerjin yerine gelir sürekli tuvalet derdin olmaz mide bulantın kesilir kasık ağrıların azalır ama 25 haftadan sonra yavaştan gelir 30 haftadan sonra zaten ahhh ahhh kıymetini bilememişim o kraliçe ayının dersin demem o ki tadını çıkar her anının aman bir şey mi oldu diye sürekli dert edip Çocuğu da kendini de içerde sıkıp bunaltma
Htc01 Esraa11 canım benimde tam o hafta öyle olmuştu bütün belirtilerim kaybolmuştu dayanamayıp doktora gitmiştim ama gayet sağlığı yerindeydi.icin rahat etmeyecekse doktora görün istersen
Ecemp1610 Esraa11 bende bugün tam 8 i bitirdim ve ayni durumdayım içim içimi yiyor stresten zarar vericez diye korkuyorum artık 🤦🏻♀️😒
Mom8899 Esraa11 Evet 5.haftada başlamıştı mide bulantısı istifra tiksinti, 11.ci haftaya girmek üzereyiz. Şimdi azaldı ben de düşünüyorum acaba bişey mi oldu diye. Rabbim evlatlarımızı korusun🙏🏻