Yasemindursun Ftmaydn cok normal canim yine iyisin ben 36haftalik oldum ayaga kalkinca wc geliyomus gibi hissediyorum bebek buyudukce baski yapiyor
AycanAycan19 Ftmaydn bn suan 20 haftaligim acayip sık çıkıyorum yoruldum artikk korkuyorum lavobaya gitcem diye😆
Rmeysa_1661 Ftmaydn 35 haftalık hamileyim bu konu hakkında konuşmak istemiyorum 🤪🤪 sonda taktırcam yeminle doğuma kadar uykusuzluk beni mahvetti ya da hasta bezi mi taksak ki sabah değişiriz 🤪
Ftmaydn Alfabetaa ya gecede sürekli kalkıyorum zaten doğru düzgün uyku yok bide sürekli tuvalete kalkmak sinirimi bozuyor 😂
Elifsicim Arkadaşlar bende neden böyle bir sıkıntı yok 🤭36+5 deyim gece max 1 kere kalkıyorum o da arada sırada gün içinde de çok çıkmıyorum bebisin kilosu da 3.500 ona rağmen böyle bir sıkıntım yok sorun bende mi 🤭
Yasemindursun Elifsicim valla benimki 2.800 ayaga kalktigimda resmen baski hissediyorum ayaga kalkmaya korkar oldum wc gitmekten usandim resmem 😂
Rmeysa_1661 Elifsicim kız maşallah de kendine 😂 doktor gece yatmadan 2 saat önce sıvı alımını kes dedi oruçta tutsam yok anam gitmek zorunda kalıyorum yoksa bebek taş kesiliyor 😂
Yasemindursun Rmeysa_1661 kilot gibi bezler varmis ben bi ara ondan almayi bile dusundum 😂git git baş olmuyor vallahi
Rmeysa_1661 Elifsicim sanırım öyle bide kilo çok aldım son aylar bari ufak ufka ödem atayım diye ama yok bende içmicem 😂
Ortmenanne16 Ftmaydn 30da kontrolüm vardı geçen hafta doktor asıl şimdi başlıyor tekme attıkça tuvaletimiz gelecekmiş hatta bazen kaçar altına tutamazsın korkma sakın dedi 🤭🤭
Yasemindursun Ortmenanne16 tekmeyi gectim hareket etmesi bile wc mi getiriyo 36haftalik olrum.ve giderek wcden cikamaz oldum ayaga kalkarkenden baski hissediyorum
Rmeysa_1661 Yasemindursun nerden temin ediyoruz 🤪 valla çok yoruldum ya bak saat 2 ve ben sırf wcye gidiyorum diye inat ettim uyumıcam yarın da randevum var umarım kalkabilirim 😂
[silindi] Ftmaydn rahime olan baskı 🌿 eğer idrarda yanma koku gibi sorunlar yoksa yani enfeksiyon riskiniz yoksa bebeğin büyüyen hacmi yüzünden rahime baskı oluyor bu da sık idrara çıkmayı gerektiriyor.
Ortmenanne16 Yasemindursun mesaneye yerleşir dedi doktorum üstüne tekme atarmış o da tuvalet hissiyatı yaparmış ben 31 oldum sanarsiniz altıma yapicam geceleri bı kalkıyorum 2 damla 🙄🙄 haydaa uykum kaçıyor bu sefer 😭😭
ipekkkkkkk7 Ftmaydn Bebek büyüdüğü için assaya baskı yapıyor o yüzden hele de ayakları assadayda daha çok oluyor