Duygukocc Doktorum ailende varsa yaptır dedi. Annem de ve eşimin ailesinde var. Benim tatlıyla aram yok şeker kullanmıyorum, kepek ekmeği kullanıyorum ama bilmiyorum çıkacak diye korkuyorum. Çevremde herkes öyle şeyler anlatıyor ki kafam çorba oldu. Çocuğa zararlı diyenler, bununla ilgili örnek verenler var. Yaptırıp bişey olursa bi vicdan azabı çekerim, yaptırmayıp bişey çıkarsa yine öyle.
yasemin333