yusufbebekk447 Ben şu an 33haftalığım.32.haftamda boyu 42 cm kilosu 2000 oldu. Sizlerin ne kadar ve benim karnım küçük ama bebeğin kilosu boyu iyi.Kocaman bebek olmuş yani ama nerede bu diyorum 😁😁😁karnım küçük yani.
ozlemmyy Doktor bana 2 gün önce “kız kendin küçüksün ama bebek iri maşallah he” dedi 😂 hamilelik sürecimi bu cuma tamamlıyorum kısmetse 37. haftada gittim 3,700 kilosu cnm
yusufbebekk447 ozlemmyy ooo maşallah gerçekten çok iyi .benim de tahminen doğuma kadar 3200 olur en fazla .
yusufbebekk447 civcivimm_ sen de bebek nerede acaba küçük mü diye düşünüyor musun? Ben 33 haftalık doğan bebeklere bakıyorum kocamanlar .E benimki de bu kiloda karnıma nasıl sığıyor diyorum
civcivimm_ yusufbebekk447 evet bazen diyorum ufacik bir sey doğacak 😂 kendimde zayif biriydim ben her yerimden kilo aldığım icin karnim dikkat cekmio gorenler bile bebek nerde 8 aylik gibi durmuyo diolae
Sb123 Hifask44 dr ne dedi bebek kilosu için bnde 32+5 te gittiğimde 2300 gr dı fazla dedi yapılı bir bebekmiş gelişimi öndeymiş
nimres nimres Karnım o kadar şişti ki ne rahat rahat oturabiliyorum ne yatabiliyorum 🤭 patlamak üzereyim 🙈 yarın işe gitme korkusu sardı şimdiden😊
Hifask44 Sb123 bana da oldukça fazla dedi ama şekerim olmadığı için sorun yok dedi birde sezaryen olacağım için problem değil dedi