Selam kızlar.Ben 2 aydır dogum yapdım.Malesef bebeyım karnımda melek oldu.8 ayında.2 aydır kanamam durmadı.Tekrar gebelık ıstıyorum.Doktor yarına adlı ılac verdı.yumurtalıgın zayıf soyledı.Yumurtalık ıcın guclendırıcı ılac ve ya bır care yapdınızmı.????