Herkese merhaba. 14haftalık hamileyim.Son bir haftadır yerini tarif edemeyeceğim ağrılar yaşıyorum. Vajina desem değil ama alt bölgede. Sancı gibi değil baskı gibi. Ben ağrı normal diye doktoruma danışmadım. Şimdi nette gezerken rahim ağzı yetmezliğinde bu tür ağrılar olduğunu okudum ve korktum. Geç diye doktoruma da yazamadım ama sanırım yarın gideceğim kontrole. Tecrübe etmiş kişilere soruyorum sabaha kadar uyuyamayacağım zaten düşünmekten. Bu ağrı yürürken oluyor topallar gibi oluyorum nerdeyse. Evet kimse Dr değil Dr görmesi lazım ama en azından bu haftalarda bu tür ağrılar yaşadınız mı?