meryemmblog Kızlar ilk haftalarda cok bulantım var diye prilam içmeye başladım 54 le hamile kaldım şuan 56 kilo olmuşum ilk gebeliğim bu işin sonu inşallah çok fazla kiloyla sonlanmaz, sizin durumunuz nedir ?
momsboys meryemmblog bende prilam kullanıyorum 16 haftalıgım hiç kilo almadım daha bebeğimin gelişimi çok güzel hersey yolunda şükür
Songultugraaa minigimm_41 canım dikkat et aldığın kilolarin bebisle ilgisi yokki çok kilo alıp bebiş kilolu olmuyo sen çok almışsın haftan da çok erken daha
2melek_annesii minigimm_41 suan için aşırı aşırı fazla kilo almıssınız son haftaya kadar yerinizden kalkamazsınız dikket edin suan bosu bosuna cok yiyip bebege yarıyo diye düşünme bebek 3 4 aydan sonra senden besleniyor cnm yani suan yedigin bebege gecmiyor bil istedim
gulsahgul26 minigimm_41 çok hızlı alınmış bu haftalarda bu kdr kilonun bebeğe almakla ilgisi pek yok dikkat edin temkinli olun çünkü ilerde gebelik şekeri yaratabilir hatta bebeği zayıf olup sadece kendine kilo alan annelerde var öyle bir durumda olmaz umarım doktorunuz beslenme listesi verdiyse dinlemeniz daha sağlıklı olur
kurtaricimelekk minigimm_41 ilk 3 ay kilo alımı nerdeyse yasak canım önerilmiyor çünkü aldığın kilonun bebeğe faydası hiç yok ilk aylar kendini dusunmelisin ileride senin için zor olabilir 🙄
Kevakar Evet ilerde size sıkıntı olur çok fazla almışsınız kii ilk haftalarda yediğiniz şeylerin pek de fsydası olmuyor bebeğe
tgba22 Ben de 9+2 yim siz kaçsınız kızlar.ben kilo almadm hiç yemek canım istemiyor bi kahvaltı yapabiliyorum
meryemmblog tgba22 bende 9+3 ben bulantı ilacı kullandıgım için yiyebiliyorum yoksa 48 saat aç olarak uyudugumu bilirim yani
tgba22 meryemmblog 9+larda oldugumuz için 10 hafta olarak geçiyor artık doktorun öyle demişti.ben ilaç kullanmadm hiç ara ara öğürüyorm berbat bi midem yok yemek yemesem hiç canım istemez ama
-Bicibici- Bana doktorum ayda 1.5-2 kg alman normal fazlasını alırsan vermekte zorlanırsın demişti kızlar. Ben 9+4 2 kilo almışım
-Bicibici- meryemmblog Aynen canım farkettim bende şimdi. Sen 54 kilocukken dert ediyorsun ben napayım 83le hamile kaldım 😁