Kızlar ilk kez bugün devlette kontrol oldum 35 haftalıgım 30 dan beri ne zaman gitsem baş aşagı pozisyondaydı bugün devletteki doktor makat geliş dedi bi şaşırdım emin olamadım biraz önce bizim burda özel doktora gittim normal muayene etti kafası aşagıda dedi anlayamadım hangisinin dediği doğru bi anda dönüp tekrar aşagı mı döndü yani hersey normal normal doğumu beklicez dedi