Sinhur göğüs ıcı kremi lansinoh kullandım hamileliğin 8.ayından basladım ama faydasını görmedim maalesef , doğumdan sonra da emzirirken zeyntinyağı sürdüm yine geçirmedi ne yaparsan yap bi süre yara oluyor sonra gecıyor 💕🌸
bütün marka göğüs pedlerini kullandım ama emiciliği büyüklüğü kavraması yapıskanıyla baby me markasını tek geçerim ben çok memnun kaldım hatta ebebekten 100 lü paketlerden 2 adet almıştım baya bi gitmişti 👌🏻🙏🏻