Minnak_annesi34 Fundaozbk öyle olsa doktor bakarmis alttan saga sola bakma sen doktorun bilir işini herkes doktorculuk oynuyor zaten🧏♀️💁♀️
Bgrgn38M Fundaozbk korkmayın bende 18 haftalik hamileyim banada ilk muayenemde baktı çok şükür bi sıkıntı olmadı ayrıca doktorlar genelde ilk 3 ay herkese ilişkiyi onermiyor banada demişti
Emire-09 Fundaozbk Yok canım bende erken fark ettim hamileliğimi normal ultrasonda gözükmedi vajinal ultrasonda baktı dış gebelik falan olmasın diyeymiş. Şu an 33. Haftadayım şükür sorun olmadı😊
Kalanchoe Lütfen moralinizi bozmayın,doktorun baktığı yerden bebeğinizin düşmesi anatomik olarak mümkün değil. Rahim vajinanın 10 cm ilerisinde çünkü, içiniz rahat olsun. Eski insanlar öyle zannediyormuş düz mantık işte