Bugün itibariyle 32+6yim ve ise başladım kızlar 😞 Hastanede çalışıyorum ve çok yoğun ilk gün arkdslar sağolsun pek iş yaptırmadılar ama iki aydır idari izinde olduğum için bugün eve adımımı bı attım ağrılar ve asıl yorgunluk çıktı.. göbek deliği çizgisinde aşırı bı sancı yatıyorum bel kemiklerim batıyor kaburgalarım sanki birbirne giriyor çok bunaldım nasıl rahatlarim bilmiyorum Dualarınıza ihtiyacim var 38e kadar çalışmak zorundaym dua edin lütfen 🤦🏻♀️🙏🌺